Forum www.batalionoperacyjnoszturmowy.fora.pl Strona Główna www.batalionoperacyjnoszturmowy.fora.pl
Batalion Operacyjno Szturmowy Grudziądz
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulamin forum

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.batalionoperacyjnoszturmowy.fora.pl Strona Główna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamil
Sierżant
Sierżant



Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Grudziądz

PostWysłany: Nie 22:37, 14 Lis 2010    Temat postu: Regulamin forum

Zasady

1.Obsługę forum stanowią Administratorzy i Moderatorzy.
2.O przyjmowaniu nowych członków decyduja Administratorzy, wszelkie prośby "chciałbym zostać moderatorem" będą ignorowane.


I.2 Postanowienia ogólne


1.Zabrania się zakładania wielu kont użytkowników (multikont). Użytkownicy przyłapani na tym procederze będą zbanowani na wszystkich swoich kontach. Jeżeli zachodzi uzasadniona potrzeba założenia nowego konta (zgubione hasło, chęć zmiany nazwy użytkownika, itp.) należy w tej sprawie zgłosić się do obsługi forum.

2.Zadawanie pytań, na które odpowiedzi znajdują się w wielu tematach i poradnikach na forum, będzie karane (nie dotyczy zadawania pytań w dziale dla zielonych). Również odpowiadanie na tego typu pytania może zostać ukarane.

3.Wypowiadanie się nie na temat (Off-topic) oraz okazywanie braku znajomości podstawowych zasad ortografii może byc karane.

4.Zakładanie tematów w ewidentnie nieodpowiednich działach będzie karane.

5.Zabrania się podawania linków do oprogramowania i plików chronionych prawami autorskimi.

6.Zabrania się propagowania piractwa komputerowego w jakikolwiek sposób.

7.Zabrania się zadawania jakichkolwiek pytań w SB, które powinny być zadane na forum.

8.Zabrania się korzystania z czcionki koloru czerwonego (i zbliżonych do czerwonego) w postach i podpisach. Kolor ten zarezerwowany jest dla obsługi forum.

9.Zabrania się wysyłania do obsługi forum zapytań (przez maila lub PW) dotyczących ASG. Od zadawania pytań są odpowiednie działy na forum.

10.Zabrania się zakładania tematów stanowiących "gierki forumowe" bez zgody Administratora.

11.Zabrania się używania wszelkiego rodzaju wulgaryzmów (nawet z * itp), obrażania się nawzajem i kłótni.

12.Zabrania się umieszczania na forum w jakiekolwiek formie treści ogólnie przyjętych jako obraźliwe, w szczególności pornograficznych, rasistowskich, itp.



I.3 System ostrzeżeń (warnów)


1.Użytkownik, który złamie postanowienia regulaminu może zostać ukarany przez obsługę forum ostrzeżeniem (warnem).

2.W szczególnych przypadkach użytkownik może być jednorazowo ukarany więcej niż jednym ostrzeżeniem lub od razu zbanowany.

3.Obsługa forum może ukarać użytkownika ostrzeżeniem jeśli uzna, że zachowuje się nieodpowiednio, nawet jeśli nie łamie bezpośrednio postanowień regulaminu.


I.4 Awatary i sygnatury



1.Zabrania się umieszczania sygnatur graficznych większych niż 300x100px.

2.Zbyt rozbudowane sygnatury, zawierające wiele elementów (np. userbarów) utrudniających korzystanie z forum będą usuwane bez zawiadomienia.

3.Zabrania się cytowania wypowiedzi innych użytkowników w sygnaturach.

4.W szczególności zabrania się umieszczania w sygnaturze linków do aukcji, reklam, gier internetowych, linków referencyjnych (przynoszących korzyści użytkownikowi lub osobom trzecim) itp.


I.5 Usługi i reklamy na forum



1.Zabrania się reklamowania na forum sklepów, serwisów usługowych, stron internetowych, blogów itp. bez zgody obsługi forum.

2.Wszelkie oferty sprzedaży przedmiotów można umieszczać w odpowiednim dziale forum, po uprzednim zapoznaniu się z jego regulaminem.



III. Postanowienia końcowe




1.Regulamin może być modyfikowany przez obsługę forum w każdym momencie.

2.Oprócz ogólnego regulaminu Forum ASGW, wiele działów na forum posiada swoje własne regulaminy przedstawione w formie przyklejonych tematów, które należy przestrzegać i które są uzupełnieniem regulaminu ogólnego.

3.Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.

4.Obsługa forum dokłada wszelkich starań, aby powyższy regulamin był przez użytkowników przestrzegany. Może się jednak zdarzyć, że post sprzeczny z regulaminem zostanie przeoczony. W przypadku stwierdzenia przez użytkownika takiej sytuacji, należy za pomocą funkcji raportowania postów bezzwłocznie poinformować któregoś z moderatorów o zaistniałym fakcie.

5.Obsługa forum nie ponosi odpowiedzialności za postępowanie i posty użytkowników.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kamil dnia Nie 22:39, 14 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.batalionoperacyjnoszturmowy.fora.pl Strona Główna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin